Fredag och jag fick de bäst ja.

Skrivet: 2014-03-14 Kl. 09:25:12
Igår kom isabelle på lunch, jag hade gjort paj i vanlig ordning. Men innan pajen åts upp så drack vi kaffe i solen på ballen, Nicke kom också på sin lunch  och surrade lite. Efter ett tag så gick jag, isabelle, Walle och hunden pysen till Tina och hennes familj. Vi blev bjuden på kaffe och bulla i de fina varma vårvädret.

Efter de så gick vi hem, isabelle åkte hem och jag åkte till birsta med Tina och Tim, Walle va så klart också med. 

Sen blev de middag och Teodor kom hem, vi åt middag, han somnade, jag läste bok, han vaknade, bytte om och gick ut och sprang, jag fortsatte läste min bok. 

Och inatt är de första natten Walter ha sovit sin första hela natt. 18.35-06.05. Helt sjukt skönt och bra, hoppas detta blir en rutin bara, kanske ge morsan lite sovmorgon någon dag sådär! Haha.

Idag ska jag hälsa på isabelle på jobbet sitt en sväng runt 11, så Walter få vara hos monsterTina en sväng då. <3

Ikväll har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, vi få väl se vad de blir. Men det blir nog lugnt i vanlig ordning. För imorgon ska Teodor skjuta lite.. Ja ni vet, vapen, bösser och sånt skit. Jag verkar av någon konstig anledning dras till sånna människor? Men vafan, vad gör de. ;)

Ha nu ska jag sminka mig lite.
Tack vänner, tack familj och tack Teodor för att ni finns för mig, förstår mig och orka med mig. Jag fick de bäst jag. 
/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0