Igår och idag

Skrivet: 2014-03-07 Kl. 06:57:06
Igår hade jag en as jobbg natt med Walter, han sov oroligt och vaknade lätt och mycket, vaknade för två vällingmål för natten också. Sen vaknade han 6 och ville kliva upp. Aldrig tänkte jag, så vi låg kvar i sängen fram till 8 kanske, sen pallade jag inge mer. Jag hade åkt på så mycket stryck av han. 
Åkte och jobbade kl 10-17 igår. De va ganska lugnt på birsta, trots lov(?). Men jaja, åkte till mamma när jag slutade, hämtade upp Walle eftersom hon va barnvakt, slängde in han i bilen och vidare hem där både Lillie och Teodor väntade. Lillie väntade på kaffesällskap och Teodor på en lök som jag hade och middagssällskap. 

Gårkväll blev lugn, jag somnade 22 igår och vaknade 6 av teodors alarm. Pigg och fräsch. Walter vaknade också av larmet så vi ska väl upp och käka frukost snart.

Imorse så vad jag överlycklig och sa till Teodor "GISSA VEM SOMHA SOVIT HELA NATTEN DÅ?" -ja säger Teodor tveksamt och undrar vem. Och jag pekade glatt på Walle och säger HAN. 
Men då visar de sig att Walle ha ju vaknat vid 4 inatt och skrek efter välling i vanlig ordning. Men då hade jag tydligen varit i en djupsömn och inte vaknat. MEN, de bästa betyder att han inte ätit någon välling inatt alls!! :'D gladmamman.

Idag kommer robin och hämtar Walle innan 12, och då ska jag på birsta tillsammans med lille och Tessa, vi ska ta en födelsedagsfika, eftersom Lillie fyllde ju år 5/3. Sen blir det ut och äta med Teodor. <3

I helgen blir de jobb.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0