Stockholm

Skrivet: 2014-03-26 Kl. 22:25:31
Idag har jag varit i Stockholm  på roadshow för Pressbyrån. Så jävla roligt att vara där. Synd att vi åkte hem innan allt va klart. Men så va de. Känns som att jag dock bara ha åkt massa jävla tåg. Helt slut i kroppen. Jag hatar tåg.

Är helt slut nu och ska lägga mig att sova, vill ju sova precis min göllis, men han är pigg och blir vaken några timmar till. Walleballe kom ju hem igår. Mammas finaste hjärta. Jag har saknat han såååå mycket. Har även saknat han hela dagen idag också. Men imorgon kommer jag kunna vara med han ett tag till, innan jag börjar att jobba på Change 14-20.

Vi hörs imorgon, ska sova nu så morgondagen få komma och ta mig med storm. Bus på hög nivå med lillhjärtat iallafall. Hoppas att isabelle kommer på en kopp Java innan vi drar igång jobbdagen på olika håll. Min fin fina vän. Världens bästa isabelle. <3

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0