Underbara vår

Skrivet: 2014-03-24 Kl. 19:03:06
God kväll.
Idag började jag dagen 4.20, klev upp, tog på mig kläder och drog till Pressbyrån för lite jobb. Startade upp butiken själv med issa i bakgrunden. Gick bättre än vad jag hade tänkt mig faktiskt. Dagen i sig ha gått bra och rätt snabbt faktiskt. 5-10.30 idag.

Åkte hem, bytte om och gick ut och sprang i fin vädret. Gjorde lite styrkeövningar när jag kom hem, slängde mig i duschen. Efter det så började jag tokstäda och diska. Efter de så passade jag på att käka lunch och läsa lite bok. Men precis när jag börja känna mig trött så ringde Tina och frågade om jag ville komma dit på kaffe en sväng. Så då gick jag dit en timme typ. 

Teodor och Gordon kom och hämtade mig så började vi med maten. Dom åt köttfärssås och ris, jag åt köttfärssås och kokta grönsaker och keso. Mums. Ska börja dra ner på pasta och ris lite grann och självklart få i mig lite mer frukt och grönt.

Nu sitter jag och Gordon i teodors bil och tittar på när han tvätta bilen. Eller vi och vi. Jag bloggar, läser bloggar medans Gordon blir impad av hur duktig hans pappa är att tvätta. Haha, så söt.

Imorgon ska jag öppna pressis alldeles själv. Kommer ju absolut att gå bra, men jag är ju självklart lite nervös. Ska även åka dit lite innan, så jag hinner med allt utan att stressa.

Ha en bra dag nu.
Imorgon kommer Walle hem igen också, som jag har saknat honom. <3
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0