...

Skrivet: 2014-05-13 Kl. 20:31:23
Man vet vad som är äkta eller inte.
Vad som passar in i mitt liv och inte.
Vilka diskussioner sin ska tas eller inte.

Jag själv undviker att diskutera nu för tiden, de slutar bara med bråk iallafall.
Och jag är en sån människa som bryr mig, bryr mig om allt och alla och lite där till. Vilket går åt fel håll, att jag blir ledsen för allt också. Om de rör mig eller inte. Men om de rör mig, och är de värsta av allt, att de är ett påhitt, ett ljug eller en förvriden mening så tas de otroligt hårt.

Tur att jag ha de bästa i mitt liv nu, vet exakt vilka jag kan lita på och berätta saker för. Och de har jag fått upp i ansiktet IGEN. Förstår inte hur folk vill förstöra för mig jämt. Att jag aldrig kan få vara "en i mängden." Och inte vara den folk pratar om. Jag blir så sårad. Det handlar liksom inte bara om mig längre, utan min son och min ihopsatta underbara familj också. 

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0