Måndagmorgon.

Skrivet: 2014-05-12 Kl. 06:10:07
Godmorgon.
Idag är det äntligen måndag, nu start, ny vecka och nya möjligheter.
Jag startar min vecka på Pressbyrån. Morgonpass. Efter 3,5 timmes sömn så är jag helt okej pigg ändå. Men jag lär ju vara tokslut när jag ska hämta Walter från dagis (13.00).

Idag är det tvättdag, jag är redan överpeppad för det också. Jag ska tvätta soffan också. Jag älskar att ha en nytvättad soffa. Stackar er som inte ha en soffa man kan ta av och tvätta säger jag bara. Jag ska alltid ha en tvättbar tygsoffa.

Jag håller tummarna att allt går bra för Walter idag då Teodor lämnar han på dagis idag. Annars blir det jobbigt för mig, jag kan ju liksom inte hämta honom då jag jobbar.

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0