Mys lördag

Skrivet: 2014-05-24 Kl. 09:28:58
Underbara lördag, underbara sol och underbara jag.
Tänk er att komma in till Pressbyrån, trött, less på alkisarna som luktar piss, fulla och är allmänt äcklig.
Och bestämmer sig för att komma in till mig, och få ett stort leende av glada mig, surrar öronen av mina kunder och avslutar vårt samtal med "ha en bra dag/helg."
Ja gud, jag hoppas dom blir lika glada som jag. Haha.
Jag älskar verkligen mitt jobb, Pressbyrån passar mig perfekt, handen i handsken. 

Idag är de lördag som sagt, ingen är gladare än jag. Fint väder, jobbhelg och ett glatthumör. De känns i kroppen att allt i livet är perfekt, så som de ska vara.

Igår så åkte jag Teodor och Gordon raggarbil, snurrade runt i stan och bara myste runt. Kom hem, Gordon somnade och jag och Teodor tog en varsin öl, kollade på tv och bara va. 
Underbara liv.

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0