Skrivit på kontraktet

Skrivet: 2014-05-28 Kl. 22:00:35
Idag har jag och lillaw varit hos rikke och lekt med Tina och deras barn, efter de så gick vi på pizzan och åt. Jag var duktig och tog en sallad. Efter de så åkte jag Teodor och lillaw ut till alnö för att skriva på kontaktet på vårt hus boende, och boendet kommer att vara i Matfors :) så fantastiskt skönt. Vi alla kommer att få plats. <3

Efter de så svängde vi förbi elin och drack kaffe och sa hej. Sedan åkte vi hem. Lillaw sover och jag sitter här ensam. Teodor drog i väg på fest. Tråkigt nog, eller tråkigt för mig och roligt för han. Jag hatar ju att vara ensammen. Hade ju hellre spenderat min kväll med honom. Men de få blir något nästa vecka, för denna veckan har han ju fullt upp. 

Imorgon så ska jag och lillaw till bergsåker, de är ju hattparad. Hela min familj ska dit, så vi ska träffas hos mamma och gå ihop dit. Hoppas så klart på bra väder, annars blir vi nog hemma. 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0