Tisdag morgon

Skrivet: 2014-05-20 Kl. 06:54:59
Godmorgon.
Idag känner jag mig så kärleksfull. Jag vill bara tala om för alla mina vänner, familj och min älskade pojkvän att ni är guldvärda, att jag älskar er. Och att ni är ljuset i mitt mörker. Jag skulle kunna offra allt för er, och kommer slå mig blodig om de skulle behövas. Och de hoppas jag att ni vet. 

Just nu sitter jag på jobbet, allt är klart och de är lugnt. Pratar med en karl på jobbet som alltid är här, han surrar och surrar. Ja, och jag pratar tillbaka. Stackarn kanske är ensam? Vad vet jag. Jag kan ställa upp som "kompis" om de är så. 

Sedan blir de att hämta lillaw på dagis, ta hand om Gordon medans Teodor åker på jobbet och tvätta kläder. 

Ja, de va min dag de! 
/kn









Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0