Torsdag

Skrivet: 2014-05-22 Kl. 07:03:15
Godmorgon.
Uppe före tuppen idag, myser runt på jobbet med en kopp kaffe just nu.
Öppning idag fram till 10.30, sedan ska jag hem och byta om till bikini och åka till mamma och pappa. Låna gräset lite. Tänkte försöka mig på att sola lite, om nu vädret tillåter.

Igår så var jag visst ledig, jag, jossan, Sigge, Walle och Gordon åkte upp till norraberget och lekte och fikade, vidare till mamma och pappa där vi fikade igen, sedan tvättade jag bilen. :) vidare hem och Teodor va redan hemma, dagen bara sprang förbi igår.

Sedan på kvällen så blev det bilbingo för hela slanten med mamma Tina och rikke. Ingen jävel vann, så vi åkte under sista bingon. Jävla skit spel! Haha.

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0