Underbara fredag

Skrivet: 2014-05-16 Kl. 22:30:17
Idag vaknade jag och lillprinsen halv 10. Tog på oss kläder och for till mamma min, åt frukost och myste på. Vidare på birsta för mamma hade ärenden att utföra. Vidare hem till dom och sedan åkte jag o lillaw hem igen.

Hem och väntade på grabbarna grus som hade slutat jobbat och varit på dagis. Bytte om och tog med oss lite fika och åkte mot lekparken :) lekte ett tag och sedan blev de minigolf. Och Gordon vann, han är riktigt bra på golf den lilla ;)

Nu ikväll så somna lillaw otroligt tidigt eftersom han har knappt sovit något idag under dagen, Teodor åkte till Tobbes garage och hjälpte till att skruva lite cross, och jag och Gordon ha kollat på hockey och tjuvstartade lite på lördagsgodiset. (De är hemligt, pappateodor vet inget.) ja, men nu sover ju han också, så här sitter man.. Ensam och gammal! Haha!

Imorgon blir det brännboll med raggargubbar. Toppen de!

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0