Dubbeljobb och myrkryp

Skrivet: 2014-11-20 Kl. 22:29:33
Idag blev de visst dubbeljobb för min del. Men vad gör de? Så roliga jobb som ger så mycket energi så de gör mig absolut ingenting. 

Träningsvärk sen igår? Eh, ja! Axlar och bröst gör aaaasont och jag är stel som en pinne. Men tänkte kanske träna imorgon, få se vad kroppen säger om de. För imorgon är det jobb 5-10 på byrån och 10.30-14.30 på skolan. Efter de så blir de raka vägen till dagis och hämta Walle, invänta Teodor, sen kanske de blir lite träning för mig.. Få se! De är ju trots allt tacofredag Och jobb i helgen så jag kanske ta en dag till att mysa med familjen. 
Stängning både lördag och söndag så jag få passa på och morgonmysa med Walle hela helgen då! Och helgafrullen, mums.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen. Och hoppas myrkrypen i benen försvinner under natten OCH inte kommer tillbaka. Sååå obehagligt. Varför får man så? Myrkryp I benen? :(

53dagar kvar
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0