Fredag

Skrivet: 2014-11-21 Kl. 06:12:48
Åh godmorgon.
Jag har ju tränat varannan dag denna vecka och har kommit på nu att jag finner ingen ro i kroppen för att sova de dagarna jag inte ha tränat? Vafan är de frågan om.

Igår då jag kom hem så sprang jag upp till sängen på en gång. Och där låg jag, vred och vände mig. Somnade i kanske två timmar och vaknade igen, kunde inte somna! Jag håller på att bli tokig. Med tanke på att jag skulle upp klockan 4 för att jobba klockan 5 på byrån. Tro mig, Jag är helt död idag. Dock så har jag inga myrkryp i benen idag, än så länge.

Måtte jag vara piggare senare så jag få dänga av ett träningspass. Och blir de så att jag drar iväg så blir det ben på alla vis. Blev ju ett lugnt med benen i förrgår så idag behöver som smaka på syran. De va de! Puss

52 dagar kvar
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0