Helgen

Skrivet: 2014-11-16 Kl. 23:47:40
Godkväll.
Idag blev de sovmorgon för min del, skönt som tusan. Frukost med babe i soffan, på med kläderna och ut och fixa med veden, ja jag vet att vi är sent ute. Men vafan! Sen gick jag in och gjorde mig klar för jobbet!

Jobbelijobb på pb 15.30-21, lugn och skön dag för min del. 

Och igår efter jobbet så sprang jag till sängen och sov i två timmar. Teodor väckte mig och sa att de va träningsdax. Emot min vilja så tog jag på mig träningskläderna och satte mig i bilen och åkte. Så jävla trött, och inte alls peppad så drog vi av ett snabbt pass. Uppvärmningen gick åt helvete men resten gick bättre. Mage och axlar körde jag iallafall. Och träningsvärk kom som ett brev på posten. 
Snabbt till pizzan, köpte med oss sallad hem, in i duschen och vidare till Lillie. Slängde in henne i bilen och åkte till Jens i hans nya lägenhet. Surrade ett tag men for vidare till södraberget och drog av en bowling och tog en öl. Träffade på några efterlängtade stödebor där också. Superkul!

Och efter de så åkte vi tillbaka till Jens och kollade på småstadsliv, SEEEEN ÅKTE VI HEM! Gissa vem som va trött? Tuppen jaaaaaag.

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Walle kom hem idag igen<3 mammas prinsen. Imorgon blir de jobb på bergsåker skolan, vidare till gymmet och sedan hem till Walle och Teodor. <3 

57 dagar kvar :)
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0