Jag hoppas på en ny rutin

Skrivet: 2014-11-12 Kl. 06:44:04
Mitt i all stress, jobb, kärlek och familj så har jag börjat träna nu igen! Jag är ju en träningsfreak i grund och botten, så nu har jag köpt mig ett gymkort. 
Första passet igår med Teodor. Kändes himla skönt, ännu skönare idag.. NOT! Träningvärk som tusan. Men varan, de går vi bort idag.

Idag står de jobb på schemat, öppnade Pressbyrån klockan 5, ska sedan blir det bergsåker skola för mer jobb. Sen ska jag hem, 16.10 ska jag stå på bron ombytt och klar sa Teodor igår, för de blir ben och röv idag på gymmet!
Känns så härligt att vi har varandra att peppa nu då vi är barnfri denna vecka.

Träning, städa och jobb står på mitt schema alla dagar denna vecka :) vi får väl se om jag lyckas.

Hade även tänkt att hinna handla och göra egna biffar också. Men de får vara sist prioriterat! 
Ha en trevlig dag fuckers!;)
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0