Lördagmorgon

Skrivet: 2014-11-29 Kl. 07:58:21
God lördagmorgon.
Här sitter jag på jobbet och lapar kaffe i vanlig ordning. 
Idag jobbar jag 6.45-13.30 sen blir det raka vägen till Lillie, plocka upp henne och dra till Birsta. Ska hitta ett linne inför kvällens bravader. Hem till Lillie igen, duscha och göra oss klara. 

Igår så blev det jobb på skolan först, sedan på pb. Eleverna tycker att de är så tråkigt att jag ska sluta och att de ska få en ny där i köket och kafét, så de hade bakat en kladdkaka till mig och även köpt en liten present. I presenten inföll de två nagellack, maskara och ett läppglans, och de sakerna va de som reseprenterade hon jag fick de av. så himla fina mina elever.

44 dagar kvar.
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0