Måndag måndag och måndag.

Skrivet: 2014-11-24 Kl. 23:04:56
Hostan och bihålorna är värre, såklart! Ingen träning men däremot så blev det fika hos Lillie efter jobbet, icamaxi med Teodor och Gordon. Middag på Ikea och handlade även lite möbler och annat smått och gott där. Känns skönt! Hoppas nu att vi kommer i ordning snart. Man blir ju lätt hemmablind, och de har vi blivit. Men nu är vi igång igen.

Imorgon blir det jobb på skolan och förmodligen lite shopping med Lillie imorgon. Ska köpa lite julklappar hade kah tänkt. Iallafall åt mina syskonbarn så det blir klart någongång. 

Nu blir de till att borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Jobb imorgon på skolan. 

49 dagar.
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» -

Ska inte du göra om din header?

Svar: Haha! Den kommentaren va rolig!
Jo jag borde absolut göra om den! Men finns ingen som kan hjälpa mig! Och jag vet inte hur man gör! 😂
kajsa

Tidpunk: 2014-11-25 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0