Söndag

Skrivet: 2014-11-24 Kl. 00:02:48
Just nu är jag så less på en viss människa, jag vill bara strypa mig själv nästan. "Jag lovar att inte berätta för någon" men jag hinner bra vända ryggen till så ha orden ur hennes mun redan ramlat ut. Saker jag vill berätta själv är redn sagt, saker jag inte vill att någon annan ska veta, vets redan om.

Och hur länge kommer jag klara av att hålla god ton gentemot henne är ju min fråga. Jag kommer ju att brinna av någon gång.. Ja ja, men nu är lite ilska och irritation borta, tack för det bloggen. Imorgon är det ny dag, och dänger av ett arbetspass på underbara skolan och dess fina elever. 
De arbetet ger mig så mycket energi. <3

Efter arbetet och hämtning av Gordon sp blir det ett jävulusiskt gympass av ben så länge inte sjukdomen blir värre.

50dagar kvar
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0