Birsta

Skrivet: 2015-02-03 Kl. 14:21:39
Idag blev jag minsann väckt av min mamma, hon ringde till mig och tyckte att jag borde komma till henne så vi kunde åka till Birsta. Jahapp, tänkte väl jag då. Jag gör väl de.

Sen har vi varit överallt, Birsta, bolaget, Willys, rusta och på burgerking. Nu så är vi tack godegud hemma hos henne och pappa. 

Jag sitter på mitt gamla flickrum nu och ska ringa en viktigt samtal och hoppas att det går vägen. Vore ju superkul.

Sen kanske jag ska förbi Isabelle sen, snacka lite allvar och skit! Men sen blir det nog raka vägen hem. Städa och plocka lite behövs nog. Elda framför allt :)

/kn
Får nya fransar och gosa vovve😍




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0