FrökenLÖKEN med energi

Skrivet: 2015-02-20 Kl. 12:53:05
Underbar dag.
Den började med att facketkillen ringer och gratta mig för att jag har sagt upp mig, pratade länge. Men önskade mig all lycka i livet.

Nästa samtal.
Rektor.
Han frågade mig hur nästa vecka ser ut, de vill att jag ska jobba måndag-fredag. Jag tackade och bokade men det blir tisdag-fredag istället.

Måndag och tisdag ska jag nämligen skolasklart som personligassistent. Så de känns ju toppenkul.

I all lycka så flög jag ur sängen, drack kaffet och åt hårdbrödmackan, slet på mig träningskläderna och hoppade ut i Matforsvägarna. En lång solig prommis. Så här sitter jag nu, i solen och dricker mitt kaffe och ska snart gå in och duscha. Men jag kan inte slita mig ifrån solen. Underbart fredagsväder. 

Min lycka + solen + fredag = helt sjukt mycket energi och lycka!

Nu längtar jag efter Teodor! Jag vill bara pussa ihjäl han och dansa lite! Haha!

Skämtade lite med brillorna..

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0