12 dagar

Skrivet: 2015-01-01 Kl. 20:30:42
12 dagar kvar, och 6 jobbdagar kvar (som de ser ut nu.) 
Sen är dagen här som jag längtat efter, räknat ner till, läst så mycket om, och varit nervöst och spänd över. 12 yyyynka dagar. Sen är de över, då har jag inget mer att längta till. ;) eller jo, självklart längtar jag ju till veckan efter, då saker och ting hamnat på plats osv. Kan inte avslöja allt för mycket. 

Lite kul att jag längtar till den 13/1 men det gör inte Lillie, eftersom de är hennes sista dag som sjukskriven och sedan börjar hon jobba igen. 😂 dock påminner jag henne säkert 16372gånger om dagen, just för att jag är så glad över mitt beslut.

/kn
Läppglans på gorre! #passarpådåpappaärborta

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0