🍒🍒

Skrivet: 2015-01-18 Kl. 21:35:55
Men helvete hurrni! Jag har ju för fan inte bloggat idag? Har haft fullt upp frÄn den tiden jag klev upp till nu.

Vaknade sent faktiskt, klockan 11. Upp och gjorde frukost, hoppade in i duschen och gjorde mig klar (sjĂ€lvklart glĂ„mande pĂ„ snygglökarna ocksĂ„.) alla blev klara, hoppade in i bilen och hĂ€mtade upp lilleG och vidare till systertina som hade kalas. 

Umgicks med familjen lite och stannade kvar och kÀkade pizza med systrarna + respektive + allas barn + Erik, Sandra och Svante. Sen for vi hem. Busade med barnen en sista svÀng innan de hamnade i sÀng.

Jag surrade med Lillie i telefon och stĂ€dade toan lite 😂 nu sitter jag i soffan med Teodor och kollar pĂ„ tv. Jappppps de va den veckan de.

Tuttarna mÄr sÄ bra idag ocksÄ, skönt! SÄ inatt ska jag inte stÀlla nÄgon klocka för att inta medicin utan vÀntar tills jag vaknar och kÀnner efter noga innan kag stoppar i mig nÄgon.

Gud sĂ„ jag lĂ€ngta tills jag fĂ„ köpa nya underklĂ€der! 😍 jĂ€vlar va mĂ„nga raffsett de ska bli med tillhörande trosa. SĂ„ klart! Ni som kĂ€nner mig vet ju att jag bara ha matchande underklĂ€der och skulle aldrig komma pĂ„ frĂ„gan att ha en snygg rosa trosa och en svart bh eller sĂ„. Aldrig. TĂ€nk om jag krockar? Ambulansen mĂ„ste klippa upp mina klĂ€der! Aldrig att jag ska sitta och skĂ€mmas över att jag inte ha samma fĂ€rg pĂ„ underklĂ€derna, nog om dom Ă€r jĂ€ttefin, men sĂ„ lĂ€nge de Ă€r olika fĂ€rger sĂ„ skjuter jag hellre mig sjĂ€lv. TĂ€nk pĂ„ de tjejer! Ha fina underklĂ€der, samma fĂ€rg. Köp alltid tvĂ„ tillhörande trosor (minst) till varje bh. sĂ„ kan ni ha samma sett en dag lĂ€ngre. Jag sjĂ€lv byter ju inte bh varje dag. SĂ„ ja! Köp fler trosor till bh-n, jag sĂ€ger ju de! 

Ha en trevlig kvÀll!
/kn



Minen😍😍






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0