Lillprinsen

Skrivet: 2015-07-19 Kl. 21:09:43
Lillhjärtat ha inte varit allt för pigg att somna om kvällarna nu. De som ha gått så bra i säkert ett år nu. Men igår somnade han endast 23.20, ville inte sova. Idag ville han heller inte sova, men "mamma sitta på sängen, Walter inte sova" efter att ha smygit därifrån då han somnat och han vaknat 63727 gånger så verkar han sova nu. Mammaskillen. Vill vara vaken med mig han, nära.

Jag känner mig så värdelös som mamma när jag "tvingar" han att somna, men jag vet ju att han blir vaken hela natten annars. Och det vill jag ju inte. Jag måste ju. Och ensam på de, Teodor lyssnar Walter på engång på. Spelar ingenroll vad det gäller. Men inte mig. Mammas prinsen. Men Teodor är ju borta som vanligt nu förtiden. Fiska va tydligen viktigare än mig idag.. Igen.. Man börjar ju bli smått less nu. Men men! Sånt är livet!

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0