Hello

Skrivet: 2015-11-15 Kl. 11:01:55
Tror jag är påväg ner igen, och hur länge fick jag vara uppe denna gång? Månad? Jag ska inte låna mina närmaste ta min skit iallafall. Lillie har åkt på så jävla mycket skit för att jag inte kan balansera med båda fötterna på jorden. Men inte nu längre. Nu får det fan vara nog med det. Jag behöver ju mina vänner när jag mår så här.

Jag saknar mitt andra jobb, så fruktansvärt mycket. Jag gillar ju stressen fast den tar knäcken på mig också. Men det är nog värre för mig att vara ledig än att jobba röven av mig. Jag ha så mycket måsten på mina lediga dagar så då kan jag tycka att de passar mig bättre att jobba.

Men nya lägenheten är underbar, jag älskar den. De kommer att bli så bra där, de känner jag i hela kroppen.

/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Carro

Varför flyttade ni ifrån huset? :(

Tidpunk: 2015-11-15 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0