skolan!

Skrivet: 2007-10-15 Kl. 15:54:45
skolan idag blev inte så lyckad!
idag när jag vaknade så var jag verkligen på toppen humör,och kom till och med upp i tid:O
och sen så vare bussen till skolan och lillie och ida hoppade på, nicenice;)
och matten var klockren, ingen pluggade typ, och matten blev till ett zoo.
men vad hände efter matten kajsa? hm. jag vet inte :O
min lycka föll, allt ljust blev till svart, och mitt humör rasade till ett rena helvetet!
och allt  blev bara fel, fick panik på bilden så jag blevtvungen att gå där ifrån och åkte hem efter ett tag!
och nu sitter jag här, och allt är bajs! så jag ska nog gå och starta en as bra film som jag aldrig kommer ihåg namnet på, men den har jag sätt 100000000000 gånger, men kan alltid se den en gång till? den är ju så jävla bra:D hihi, men skrivermer sen då? ah, de gö ja! pösshej<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0