tjingeling:D

Skrivet: 2007-10-13 Kl. 16:11:02
idag vaknade jag utan min hund skällde och va dum typ :O
bajs på in vovve!:P men sen så sa mamma att jag skulle göra mig klar för att åka till ikea, så jag drog bara på mig nå kläder och drog på mej mössan och drog ;) träffade ju josefin på på ikea också :D
köpte en kläning skärp väskgrejj smink och örhängen,sen kommer jag inte ihåg nå mer;)
och sen åkte vi hem! så nu sitter jag här och snackar med nicke itelefon! :D har presis städat:D as fint:* jag är stolt över mig själv! (= skulle ju vara med maria idag, men de hade hon vist glömt bort och hade bestämt med tessa! så jag kasnke ska vara med mamma och mysa lite, men nu ska jag se på hcokey :D tjingeling:D pösshej!

saknar dig syrran! hoppas du hare bra <3 saknar dig somfaaaaaaaaaaaaaaaaan!<3

                            

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» jenn,jennfa,jempa,jeba

UNDERBART FINA ÖGOOOON

Tidpunk: 2007-10-15 @ 21:25:08
Bloggadress/URL: http://jenniferc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0