solen värmer

Skrivet: 2008-04-18 Kl. 19:31:57

nu när solen skiner är verkligen ALLA glada :)
alla mår verkligen toppen,ser det ut som iaf ;)
jag mår bra, jag mår toppeeeen!<3<3<3
idag har jag varit på skolan,gick väl bra, gick ut och satt mig i solen när de blev rast!
.....som alla andra gjorde;)
efterskolan så åkte jag till birsta och simon kom också dit, var där och kolla lite ,
men hittade seriöst INGENTING:||| så vi åkte hem och käkade lite
och sen drog vi oss till stan, men hittade ingenting där heller :s heeelt sjuk!

så nu sitter jag här och kollar runt på bdb, lunar och andras bloggar
medans simon sitter och spelar gth3 som jag är sååå less på nu
förstår inte att inte han är less än;) haha närå, han är så söt!!

åh rikkeeeee, snart kommer du ju heeem :) längtar sååå!!:D:D
men fan va kul det lät med karusellerna, jag kommer dit och åker
jag med, så kan vi åka tillsammans:D

idag..ikv... hmm:O
vad händer?
jag vill hitta på något ja..
typ grilla eller nått sånt kul?!
nää självklart, jag och simon har ju inge liv
så vi lär ju få sitta här och tönta oss..TRÅK!
men nu orkar jag inte skriva nå mer..
ska kolla runt på lite bloggar nu ja :d
pusssssssshej!

image35image36


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0