birsta

Skrivet: 2008-08-05 Kl. 20:02:56


idag har jag och tessa varit på birsta city och kollat läget..
köpte två presenter till simon eftersom han fyller år på torsdag.
men när vi var på birsta så hittade vi lillie danne och robin,
så vi gick runt och kollade lite med dom och skrattade typ :D


Men just nu så sitter jag bara och vänta på att simon ska
komma hit efter hans träning :)
han ska sova hos mig idag<3<3<3
äntligen, de va ett tag sen nu hjärtat<3
men jag vill ha mat nu.. nu är jag hungrig :)
hamburgare hade inte suttit fel ;)
HAHA!

men fresten... det blev mer ljusa slingor.;)
fast det syns inte så bra på kort :P
men jag kan slänga in en bild ändå ;)
har täckt för fejset för jag är så ful :)
men du? det är inte så länge kvar tills min syster
kommer hem heller :) wiho, saknar diig




Kommentarer
2 KOMMENTARER


» eeeeelinpelin :D

fan va fint det blev gumman :)

saknar dig förfan!!! <3<3<3<3 love you!

Tidpunk: 2008-08-06 @ 17:48:30
» Rikke

8dagar idag!!!!

Jeppi!



du ar bra snygg du,lillasyster!

Tidpunk: 2008-08-07 @ 11:58:29
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0