färg

Skrivet: 2008-08-29 Kl. 14:29:49


idag har jag varit ute med elvis bäbis så han fick kissa,
sen gick jag in och käkade och såg på tv:)
efter ett tag så kom jag på att jag har ju en hårfärg hemma,
så jag färgade håret igen, eftersom mitt blev ju grönt grått:o
men så blire ju när ma färga ifrån blondt till brunt, de viste
jag ju! :) men nu blev det toppen! WIHO!!

men nu snart så ska jag gå ner till bussen och åka
ner till stan för jag och simon ska gå på stan,
kasnke ta en fika och så? ;)
sen ska vi ringa till maria och göra en hemlis :)
PUSS PÅ DE:D<3<3


ny färgat :)


min lilla bäbis, ELVIS<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» sofie vestin

blev jättefint i håret:) pusss

Tidpunk: 2008-08-29 @ 17:46:39
Bloggadress/URL: http://stencoolasoffan.blogg.se/
» tessa

håret blev ursnyggt!

Tidpunk: 2008-08-30 @ 01:59:18
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0