första skoldagen

Skrivet: 2008-08-25 Kl. 17:45:50


Min första skoldag var inte som jag hade tänkt mig..
vi började 10.00 & vi slutade typ 10.30 - 10.45 eller nått..
helt onödigt.. dom snackade lite om iv och gav busskort typ,
och säger att vi ska typ praktisera hela veckan förutom 2 dagar,
och dom två skoldagarna så ska jag få plugga engelska..
Det var den bästa lösningen för att få plugga mycket?
har dom inte mer att erbjuda? ska jag bara få plugga
två dagar? jag går iv för att lära mig engelska och få plugga engelska..
men inte då? jag ska tydligen lära mig att prektisera som jag redan kan? :o
jag blir så less..

Nu sitter jag med Simon iaf, vi har kommit hem ifrån
Tina & Tommy, isa fyller år idag, så vi käkade lite tårta m.m.
Men simon la sig i sängen det första han gjorde när han kom
hem, så han ligger väl och sover nu kan jag tänka mig ;)

På onsdag har jag möte på IV, dom vill lära känna mig m.m.
och då sa jag säga att jag vill in på en linje och så..
eftersom jag har gått sommar skola och verkligen vistat
att jag vill ha G, så hur fan kan dom plasera mig på iv
och inte på någon linje så jag får gå på priv?
jag blir sååå LEESSSSSSSSSSSSS!!!!
Men mamma ringde till rektorn idag iaf, så han skulle
kolla upp dom det fanns någon priv plats, så jag slipper gå iv!
men nu ska jag hoppa på simon så han vaknar :)
PUSS<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0