godmorgon

Skrivet: 2008-08-23 Kl. 11:42:47



sex and the city filmen var inte så himla bra som alla säger,
men självklart den var ju bra, men inte jätte jätte bra!
och nu har jag klivit upp iaf, ringde tessa som skulle vara
hemma med hennes syster vicky säger att hon försvann..
så alla på alnö, ut och leta efter bort sprugna tessa som
inte hittar hem. haha! unge ;)
men ring mig när du ser dethära? okej?

idag så blev jag bjuden på fest hos grannen min,
låter toppen det.. ska dit med tessa och sen ska hon
sova hos mig, men jag hoppas att det är nå folk som
man känner, eftersom jag ska inte dricka somsakt..

MEN TESSA, SER DU DET HÄRA SÅ RING MIG?
nu ska jag äta:) pusshej


ser ni den blonda där?
Ring mig,det är hon som
är försvunnen ;)


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0