helgen

Skrivet: 2008-08-19 Kl. 13:12:52

Fredag : det var ett tag sen nu jag skrev.
men rikke och isa har kommit hem nu, så himla skönt att
dom har kommit hit. gick presenter av dom när vi kom till tina.
jag fick en tröja, nyckelring (skit söt) och massvis med krämer ifrån dior.
sånna grejer gillas :) kommer inte ihåg vad alla andra fick, men senare på
den kvällen så åkte jag och tessa till selånger, var där i nåra timmar.
jag tycker ju inte att selånger är så himla kul att gå på, okejdå, på dagarna
gillar jag det, men inte på kvällarna.. blä.

Lördag : började dagen med att äta lite mat, simon ringde
tills hans pappa och undrade om han skulle till settna och
det skulle han, och simon fårgade också om vi kunde åka med han
till dragracingen, och det gick toppen, så jag och simon
gjorde oss klar och åkte till dragracingen :D as kul..
sen på kvällen åkte vi in till selånger för och köpa sånadära goda chips,
och sen åkte vi hem och myste :>

Söndag : var först på selånger med mamma tina rikke
isa och tommy, köpte lite olika grejer, och sen åkte vi hem.
isa bjöd oss på mat, tapas hette det, men vet
inte hur man stavar de :) Vi fick massor med skikor, olika
sorter, mackor med massa lök på och tomater m.m.
helt underbara mackor :O jag älskar dom ;o
vi fick nån omelett också, med massa ägg, ost, potatis,
vetinte om det var nåt mer, men det var sååå gott!
sen blev det bara mys med simon!

På måndagen åkte jag och simon till Indahl till hans
mamma och käkade chirre och dirre? ;)
närå, men simon vill aldrig vakna någon gång?
kom till indahl och väck han :D

men puss


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0