moppen

Skrivet: 2008-08-08 Kl. 17:49:22

idag vaknade jag ganska tidigt.
för THERESE ringde och väckte mig.
och presis när hon har lagt på så ringer filip
haha,snacka om kändis? ;)
hahah!!!
men sen kom mamma in från inganstans
och sa att vi skulle åka in med moppen
eftersom den är cp, och jag inte vågar köra den nå mer..
sen for vi till willys och SHOPPADE lite ;)
efter det så gick jag in i rummet och väckte pojkvännen min! :)

och nu sitter vi bara här och försöker få tag på öl
men det är så jävla torrt i sundsvall för
en gångskull!! fan, jag som var så pepp på att dricka..
jag har ju inte supit på flera månader!!
men få se hur det slutar :)
det kasnke blir att vi drar in till drakbåts festivalen
ikv, jag simon filip emelie och tessa.
men vi får se hure blir!
men ni får hare så bra !:)
7 dagar kvar tills syrran kommer hem<3


älskade syster.
snart så ses vi igen!<3
i miss you sister!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tääässa

hihihihi får ta supat idag (lördag) istället ;);)

Tidpunk: 2008-08-09 @ 04:00:34
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» Rikke

aj jag ser inte ut sadar!



jag ska spara ut haret igen

Tidpunk: 2008-08-12 @ 10:11:08
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0