paradisbadet

Skrivet: 2008-08-22 Kl. 20:38:01


idag klev jag och simon upp halv 9 för att göra
oss klar infören bilfärd till ö-vik,
på väg till paradisbadet:D
synd att det inte var lika kul på badet
som det var som det när man var liten.
när man var liten var paradisbadet livet lixom,
man älskade det stället..
men så roligt var det inte som då.
men självklart var det roligt.
och alla blåmärkerna på knäna höftbenen m.m.
ont i ögona har jag också, eftersom jag kollar under vattnet.
men jag får skylla mig själv som sakt :)

när vi kom hem så myste jag och simon kasnke i 15 min,
sen drog han hem.
Lite senare så fick jag nå
spratt..
så nu sitter jag med hårfärg i håret
och är på väg att bli brun hårig ;)
kommer lite bilder sen ifrån bilfärden och mitt hår..
eller en bild sen bilen, när simon sov :D
och nåra på mitt hår:)
åwh, jag är så nervös, hoppas det blir bra:D
PUZ!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0