snart selånger, snart rikke, snart skola

Skrivet: 2008-08-12 Kl. 12:30:29
igår dagen var inte som vi hade tänkt oss
eller hur tessa?
eller hur maria?
krocken och allt..
men det var ingen farlig krock, så fråga inget..
tessa skulle bara ta en åktur med bilen
och sen sara bara poff..
inte ditt fel gumman, alla andras fel som
peppade dig och sa huru skulle göra
inte ditt fel<3

efter vi hade varit hos andre i
tre timmar
för att fixa bilen så åkte jag tessa och maria
till norra för att grilla med albin filip och dom :)
var jätte mysigt..
sen efter massa timmar så åkte jag och
tessa hem, och såg på film och så ! :)

nu idag ska jag åka hem snart och
ringa till simon och snacka lite...
och fråga om han vill vara med mig idag,
tror han vill det faktist ! :)
selånger snart :) , rikke snart <3:D  , skolan snart  :(

men nu ska jag dra :D
PUZ

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0