yee

Skrivet: 2008-08-11 Kl. 01:43:22

idag har jag inte gjort så mkt..
jag har bara varit med simon och sett på
film och os, typ som vanligt ;)

men
nu äre inte länge kvar tills rikke
kommer hem, jag saknar och längtar jätte
MYCKEEEEEEEEEEET!!
rikke?
vill du och isa gå på selånger med mej? :)
tina? du få följa med om du vill också ;);)

går dagen blev inte alls som jag
hade tänkt mig.. orkar inte skriva
nå mer men godnatt:D

imrn ska jag vara med therese :d
hon ska sova hos mig också!
SÖTT!!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

vi kan ga med dig pa selanger om du vill...

vi ska ga lordag o sondag!



Ses alldeles sbnartpirr i magen

Tidpunk: 2008-08-12 @ 10:10:14
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0