grattis kussen<3

Skrivet: 2008-12-08 Kl. 15:24:17
Hallååå :D
Idag fyller min lilla kusin 17 år! grattis simon! :D
Men idag så har jag varit på skolan, gjort som jag gör på måndagar..
tråkiga lektioner och slutat tidigt:D har alltid kul med maria också!
Sen åkte jag hem käkade, och sen åkte jag till ön och klippte mig..ser
väl sådära ut, men måste fixa till det själv så kan jag ju se hure blev.. :b
men har inte fixat till de själv.. men aja!
Efter klippningen så åkte jag och mamma till Birsta för att köpa present
till Simon och hon skulle köpa en GRÅ vanlig kjol, men det blev en SVART
vanligt kjol och en fin skjorta till! as snyggt mamma! *TUMMEN UPP!!*
Och nu sitter jag bara och vänta på att tiden ska gå så man kan få åka
till simon och fira honom och vara med mina underbara kusiner!<3
aja, jag får väl ta och platta håret då :/

* Vi duger bara för en stund för dig, vi trodde du var nått äkta.



grattis gubben<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» stora syster

grttis pa namnsdagen ANNA jenny Kajsa..



9days left!

Tidpunk: 2008-12-09 @ 12:43:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0