idag

Skrivet: 2008-12-28 Kl. 15:30:10

nu har syrran åkt, mammar ringde och väckte mig idag
och sa att rikke hade åkt och att jag skulle skicka ett sms
och skriva hejdå, OJ de hade jag glömt bort tänkte jag..
fuck, hon åker ju snart. som tur va så hann jag skicka ett
sms och fick ett svar. (hon hade inte klivit på planet än, tänkte jag)
Men hon och issa kommer nog hem i mars igen :D

Men nu klockan 15.00 så åt jag min frukost, vetinte vad som
hände med mig eftersom jag har vaknat runt 10 varenda dag sen
vi fick lov.. men det var ju skönt att få sova ut nångång ;)

Idag så ska jag och simon till hans mamma.. ska sova över
där också, ska bli skönt..:D
aja, ska väl börja göra mig klar då, men ha en toppen dag
idag, fast det är söndag ;) haha!


Jag älskar min familj + pappa!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0