idag!

Skrivet: 2008-12-20 Kl. 16:08:57
hallå där :D
Idag har jag varit med kusin simon på stan för att köpa
en julklapp till mormor och morfar..vilket var jätte kul..
men det vi skulle köpa till dom kostade typ 1100 kr men
tillslut hittade vi den grejjen för 449 kr vilket var kanonbra! :D
Sen åkte vi hem jag åkte hem till mig och han hem till sig.
Min simon stannade här hemma, för han viille inte följa med..men
det gjorde ingenting:D
så när jag kom hem så sitter han vid datorn och spela wow med alla lamper
tända i rummet och min tv på och tv:n i vardagsrummet på också.. hah
den jävlen var nog lite rädd, eller vad tror ni? :D

Idag ska vi nog tare lungt,samma som igår.. se på tv och bara vara :)
är ju massa bra på tv idag  :) massa filmer.. wiho.. slipper man ladda hem! :P
Men snart ska vi nog börja göra lite mat, men vad det vet jag inte.. vet att det
finns köttbullar iaf.. så nått med köttbullar ska vi nog göra.. fast jag vill ha
pizza eller subway eller nått.. men de har jag inte råd med.. har en krona
som jag fick av min kusin simon idag! haha. snällt :)
Har pratat med rikke idag på telefonen, dom har ju åkt upp till fjällerna
med mamma och pappa idag, och rikke o issa har kört skoter och det
verkade inte ha gått så bra, rikke hade kört ner i djupsnö och skotern fastnae där..
haha hon är lite okänslig på att köra tror jag! :D
aja, nu får jag inte skriva nå mer för simon! heejdå :P

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0