imrn/bingolotto

Skrivet: 2008-12-22 Kl. 22:11:36
blöhöhöhö.
imrn vill jag verkligen hitta på något. nu har jag suttit här
i 2 dagar och inte gjort ett skit känns det som. Jag vill ha
fart och fläckt i mitt liv, men inte då. här har jag suttit utan
pengar på busskortet och ingen att vara med. fyfan!

men imrn så ska jag på stan med mamma issa rikke
och kanske tina, jag vetinte om hon ska med. Sen blire
hem, jag tror att simon ska komma. Middag tror jag det
blir sen, hoppas på det iaf.. Och sist men inte mist så blir
det bingolotto kväll men hela familjen förutom simon
tror jag, men hur underbart blir inte det då? ;) KANONBRA!
hoppas det är jag som vinner 500kr i år nu och inte Tina.
hahahahaah ! :D aja, ska ta mig nån kvälls macka och
se på tv tror jag, och vänta på att simon ska ringa igen :)
pusspuss<3<3 sovgott.


(förra året, tina och 500kr vinsten)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0