julprojektet

Skrivet: 2008-12-10 Kl. 13:49:50

Todilooo :D
Idag har jag och maria och tjejerna i klassen åkt till birsta för
att få reda på fakta och knäppa lite kort för vi ska ju ha ett julprojekt..
om olika brancher lixom, jag och maria valde Pashion och euro sko..
vilket gick jätte bra :) och jag fick vara fotograf då också! haha
kan lägga upp en jätte söt julbild på maria !HAHHA!! :D
men idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med simon eller? hah
men aja, skriver när jag kommer hem..
har prov idag också, har inte pluggat :( oohnooo!! aja..
tjingeling!

 
vi skulle bå att få "paket" som är jätte toma! haha sött :D




God Jul ! :D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0