"lilla" julafton

Skrivet: 2008-12-25 Kl. 11:32:59

här sitter jag ny vaken och nördar med min ny dator:D
det skönaste är att jag inte ens behöver kliva upp ur sängen
för att behöva sitta vid datorn, vilket är kaaaaaanon bra :D

Men snart ska jag kliva upp iallafall och äta nått, kanske jag ska
önska mig en minifrys så jag kan ha smör och mjölk så jag slipper
gå upp och att äta frukost.. haha nejdå, ingen sådan grej för mig del..

Senare idag så ska vi ha en "lilla" julafton här hemma, och det menas
att Tina,Tommy,Tea och Simon ska komma hit, och självklart rikke och issa
och jag mamma och pappa :D För att Tina Tommy och Tea var ju inte med
oss på julafton så då ska dom få sina presenter här och idag och äta lite
gott:D


jaajaa, nu ska jag hjälpa mamma mina att flytta stor datorn till hennes rum
och sen så blire städa o sen frulle :) då syns vi sen då :d
pusspuss


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0