Twilight!<3<3

Skrivet: 2008-12-05 Kl. 23:22:01
jag har sätt världens bästa film idag! Klart bästa film, vilket jag rekomenderar
att ni ska gå på bio och se! jag älskar den, när  den kommer ut på tankafett
på internett med svensktext och bra kvalle så ska jag lätt ladda hem den och
se den igen. åh, blir bara glad när jag tänker på hur bra den var! hahah!!<3<3
massa kärlek till dig<3 ;)
 

men idag så har jag varit på skolan och gjort hjärt och lung räddning på en docka..
trodde jag skulle spy, men det gick bra !! haha, sen blev de svenska och då fick
vi lyssna på en tjej som berättade om ett speciellt arbete som hon hade gjort.
och sen blev det engelska vi fick se klart på en film som vi har sätt på hela veckan..
och den filmen sögggg. tror den heter traffic, så de inte den! hah..
Sen gick jag på stan med Elin och Matilda, var bara där ett tag sen åkte vi hem till
Elin och dom bjöd mig på mat, tacos.. :D MUMMIISS!:D
sen blev det bara vänta 1-2 timmar och sen åkte vi till erika för att hämta upp henne
och sen åkte vi till bion! SOM JAG ÄÄÄÄLSKAR:D men aja, nu ska jag prata med simon!
pussheej<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» stora syster

Du ar de om vampyrer?

Isf ska jag se den ikvall pa bio...







alsakr diiig!

Tidpunk: 2008-12-06 @ 13:10:32
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Lina

Mahaha! Låter nördigt nu men om du gillar filmen ska du lyssna på ljudboken ;) bekvämt, slippa läsa boken. man lyssnar på den istället :p det räknas ju ändå som att man har läst den. haha!

och dom dära dockorna jag säger bara BLÄ! + att man känner sig som den fulaste i stan när man har hjärt och lung räddning ;p

Annars hoppas jag at du trivs på HP ;p

Tidpunk: 2008-12-15 @ 19:35:30
Bloggadress/URL: http://linslusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0