herregud!

Skrivet: 2008-02-22 Kl. 12:16:04

tjenare;)

jag måste fan ta och börja blogga igen, det var ju ett tag sen!;)
ska bättre mig, jag är seriös! haha!
idag skulle jag ju gå på skolan, men det blev inte så :O
jag sov lite förlänge! sällan, måste börja bättre mig på det också,
men det var så skönt att ligga i sängen och bara vara, varmt och mysigt!
ska på stan nu snart med mina änglar, tessa och maria<3
ska väl kolla om jag hittar en kläning eller nått (:

nu kom min hund in och ville vara med mig:) slipper man sittahär själv och lyssna på musik!
ska vara med Simon älsklingen efter hans träning också!
vi hade jätte mysigt igår hemma hos mig,
massa mys och bus<3

nu vet jag inte vad jag ska skriva eftersom min dag har ju inte varit så himla lång.
men ska börja göra mig klar (sminka mig och så) för stan med änglarna.
kan ju inte se ut som en häxa eller;) hahahah!!

men vilket vår väder asså ! helt underbart.
solen lyser, isen smälter.
människorna gå med ett leende på läpparna
och kärleken är som på nytt bland folk.
och som har varit ensama har hittat någon!
jag älskar vården <3

menmen nu ska jag börja göra mig klaaar<3<3
ha en underbar fredag!
10 dagar kvar tills jag blir 16 ;) woho!

SIMON NORDIN, DU ÄR BÄST <3
tycker om dig så himla mycket älskling<3

image23


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0