fredag

Skrivet: 2008-07-18 Kl. 15:53:49



idag ska jag och simon till tessa,
hon ska ha feeest!
fast jag ska inte dricka för jag ska köra
hem senare på kvällen! :D
men det gör ingenting, jag kan ha lika
kul nykter som full  :D hihii !!

igår så hade jag och simon
mys kväll, med chirre och dirre
och såg på  saw som var på tv:D
jag som aldrig har viljat sett klart
på dom filmerna för dom har varligt
så äckliga.. men igår såg jag klart
på första! HAHAH!!:D

vi såg även på nån skräckis
som hette cube ..
den var inte alls hemsk enligt mig..
tyckte den bara va mest konstig..
fast den va faktist bra :D hihi

men nu ska jag gå och göra mig
klar inför kvälleeen!!
PUZ!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» rikke

aaa vad harligt..

ska lagga mig o se en film nu ja.. ar for vamrt for att ga ut..

speciellt nar min skalle dunkar och ilar fran gardagaens olande!

Alaksar dig

ses snart,3veckor -1 dag

Tidpunk: 2008-07-19 @ 13:51:23
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0