gf gf gf

Skrivet: 2008-07-03 Kl. 13:52:42


igår
vare som sakt gf.. gratisdagen!!
och den var underbar :D jag hade
verkligen super kul!! och om onsdag
var super kul, hur ska det då blir på
torsdag fredag och lördag;)
hoppas det blir toppen!!

idag blev vädert vädligt varmt, sitter
här med korta shorts och ett vitt linne!
varmtvarmt!!
ska till lilla sjukhuset idag!
(vårdcentralen)
och kolla vad det är för fel på mig
och min jävla öga som aldrig vill bli bra..
ska nog få nålar i mig:(
kolla om det är pollen :(:(

JAG HATAR NÅLAR!!
Men nu ska jag hoppa till
simon och mysa lite!!

igår vare 5 månader mellan mig och simon<3
älskar dig gubben<3




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0