idaaag

Skrivet: 2008-07-23 Kl. 21:58:31


idag väckte mamma mig och simon runt
16.00, klev väl upp runt 16.30 det första
jag gjorde va att skrämma mamma och kramde
om henne hååårt, har saknart henne sååå mycket:)
men nu är hon hemma. ;:D
pappsen va ute och körde med raggar bilen,
han var väl saknat den tror jag nog :) men
jag kramade om honom också :D har saknat dom så :D

Mamma hade även köpt troseeer till mig :D
as söta:D ett par knall rosa *JAG ÄLSKAR DOM*
sen ett par blåa och svarta :)
mee love :D:D

sen bestämde vi oss för att vi skulle
åka hem till simon (pappa) för att sova där
och så, så nu sitter jag hemma hos
simons pappa och dricker cola
och käkar djungelvrååål :D MUUMS!!

men jag är sugen på chirre och dirre :(
menmen.
skönt för dig då rikke som har fått tag på RIKTIGA chirre
och massa svenska grejjer:D
men nu ska jag läsa massa andras bloggar:D
PUZHEJ!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0