pirrrr

Skrivet: 2008-07-10 Kl. 00:26:10


igentligen hatar jag att kämpa för något som jag aldrig kommer att klara.
men man måste ju försöka innan man kan säga att det inte går..
jag är så nervös inför mitt engelska prov som jag har imrn!!
men jag ska verkligen ge gärnet och göra så gott jag kan..
ta det lungt, och tänka efter och vara NOGRANN!!
jag har svårt för att ta det lungt när jag inte förstår nått.
jag har svårt för att tänka efter när jag är stressad.
och jag har väldigt svårt för att vara nogrann!!
men jag måste vara allt detdära nu för att nå G!!
önska mig lycka till !! *TAACK!:D*

Fredag : På fredag bjuder sommar skolan på
biteline pizza, och skojjar ni att jag är pepp på att
gå på skolan på fredag då? ;)
HAHAH!! har jag gått i skolan i tre veckor
under mitt sommar lov, så kan ni ju ge fan på
att jag ska äta upp en hel jävla pizza också..
gratis är alltid godast som min mamma säger :)

Idag : efterskolan så gick jag och la mig i sängen
brevid min sovande pojkvän, jag hade så ont i
huvve och tung i kroppen, förstår inte vad det va :O
men tyvärr så vaknade han och sa att vi skulle åka
hem till honom och städa och grejjer;)
haha men han bjöd mig på goood mat :D
det var väl tur det eftersom jag har ju hamnat i
en (matperiod) just nu !! *SKRATT!!*

men kan ni tänka er?
jag och min älsta syster ska bli mostrar
snart åt våran mellersta syster!!
wihooo! jag är as nervös!!
hoppas hon kommer bli lik mig ;)
(då blire en snygg unge) ;)
men hoppas hon inte blir som mig!
dampig, hettsig snorunge!! HAHAHH!!

men nu ska jag hoppa ner i lopplådan!!
måste ju sova.. ladda till provet imrn!
ha det så bra alla!!
tänker på dig rikke!!
älskar dig<3<3

Simon, jag älskar dig ockskå gubbeene<3<3

PUZ!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0