<3<3<3

Skrivet: 2008-06-17 Kl. 15:10:21

nu äre sommar väder här hemma igen..
21.3 grader.. inte så varmt igentligen ;d
menmen hälldre sol än regn :D

nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så vi kan åka till
vickan och hämta henne och jullan med raggar bilen, så vi kan
åka till mormor och morfar och gratta lite på morfar efter som han
fyller ju år idag:) grattis morfar<3<3

efter vi har varit där så ska jag väl hem och vänta på att tiden ska
gå änu mer, för jag måste ju vänta på att simon ska komma hit,
han ska på övningskör kursen.. haha ! stackarn som måste
sitta där 3 ½ timme ;D usch, va jobbigt, jag skulle fått myror i röven :D

uwah, va varmt det är i mitt rum, sjävl så sitter man med simon jeans
och en disel tröja som jag har fått av min älskade syster rikke<3<3

kul att jag är jätte jätte röd runt mitt vänsta öga och uppsväld är jag också..
och på högra ögat är jag bara lite röd prickig..
men ändå? :O vafan, vad är  det för nått? det går aldrig bort:o
klias göre också! :(:(
och naveln.. de vill ju aldrig bli bra heller:(:(
buhu, snacka om dålig läkkött..
jag har alltid haft  bra läkkött:O

men skriver nått sen<3
pusshej<3

ÄLSKAR DIG SIMON<3




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0