dag 3 (skolan)

Skrivet: 2008-06-25 Kl. 19:27:38
idag gick det väl ganska bra !!
men nu är jag ganska trött på att kliva upp
på morgona och åka moppe till skolan!!
buhu :( om jag bara hade klarat engelskan
så hade jag fått sluppigt dethära..
jag vill ha SOMMAR LOV!! riktigt SOMMARLOV!!
skönt för syrran i barcelona då;D
där kan vi ju snacka om sommar;)


Och just nu, så sitter jag bara här,
medans simon ligger i sängen
och lyssnar på sin musik medans jag
lyssnar på min ! + att han är sur .. haha!!
menmen, det får man ju vara ibland!


om en vecka idag har vi varit tillsammans i 5 månader!<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster Rikke

BIT IHOP SNUTTAN!

De ar vart de.. jag lovar!!!

JKag vill oxa lasa engelska!



Puss pa dig gorumpan min..

love u

Tidpunk: 2008-06-26 @ 10:39:44
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0